رتبه بندی سئو می تواند نسبی باشد

مهم است که در ذهن داشته باشید که :

کیفیت سایت شما اغلب اوقات از روی کیفیت صفحات رقابتی برای کلمه کلیدی مربوطه قضاوت می شود .

سئو هنوز هم مثل یک مسابقه اسب دوانی است .

خیلی از رتبه هایی که به دست می آورید با کار هایی که رقبای شما انجام می دهند تناسب دارد .

این نسبیت چگونه است ؟

سایت های بزرگ در مقابل سایت های کوچک ؟

سایت هایی که لینک های زیادی دارند در مقابل سایت هایی که لینک های زیادی ندارند ؟

کمپانی های بزرگ با کارکنان فراوان در مقابل کمپانی های کوچک با کارکنان کم ؟

آیا سایت هایی که رتبه سئو ی بالایی در گوگل دارند بیشتر درخواست می شود ؟

از طریق الگوریتمی یا به صورت دستی ؟

فقط به خاطر این که این سایت ها بالا هستند ؟

چه به صورت الگوریتمی باشد و چه به صورت دستی باشد بسته به تکنیک های به کار برده شده ، ساختار سایت ، محبوبیت یا محتوا گوگل می تواند تصمیم بگیرد .

گوگل تصمیم خواهد گرفت که اگر سایت شما با با اامات سئو منطبق باشد در صفحه اول نتایج قرار بگیرد .

احتمال این که شما در جایگاه یک پایدار باشید تقریبا در هیچ رقابتی وجود ندارد .

مخصوصا در مکانی که شما تعداد بازیکن های بالایی دارید که هدف همگی آن ها رسیدن به رتبه یک است .

این کار غیر قابل انجام است مگر این که قوانین را به طور کامل رعایت کنید و گسترش دهید .

استراتژی خاص ما برای نمایش در لیست نتایج در چند سال اخیر به طور کلی دوری کردن از تمرکز روی رتبه گیری برای کلمات کلیدی مشخص بوده است .

علاوه بر این بیشتر سعی کرده ایم که تجربه جست و جو را تقویت کنیم و این کار را برای سئو ی کلی سایت خود انجام داده ایم .

تمام بودجه زمانی که داشتیم را روی تقویت محتوای سئو ، سازماندهی دوباره آن ، تقویت ساختار سایت و در آخر تقویت تجربه موبایل قرار دادیم .

ما پیشرفت های زیادی در زمینه های سرعت ، استفاده و دسترسی داریم .

به بیان ساده ، از محتوای کوتاه شروع کردیم و آن را گسترش دادیم تا محتوای قدیمی سئو عملکرد بهتری داشته باشد .

با کمال تعجب رتبه گیری محتوای طولانی با چالش های خود همراه است که طی سال های دراز با آن رو به رو می شوید .

پس بهتر است که از محتوای کوتاه شروع کنید و رفته رفته آن را کامل کنید نا نتیجه بهتری در پی داشته باشد .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-five/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و هشت )

شش عنصر در طراحی سایت ضعیف و بهبود آن ( قسمت سوم )

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و هفت )

های ,سایت ,؟ ,رتبه ,، ,هایی ,هایی که ,است که ,به صورت ,سایت هایی ,های زیادی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانشجوی طب سنتی آقای سه نقطه محمد پی آموزش و پرورش Smile یه دنیا حرف نگفته بنفش آبی کبود صدای نسل سوم محصولات CarPRO کارپرو