صفحاتی که بالا ترین کیفیت را دارد شامل چه هسته هایی است ؟

در راهنمای گوگل در سال دو هزار و هفده داریم :

کیفیت محتوای اصلی در سئو یکی از مهم ترین شاخص ها در رتبه بندی کیفی صفحات است .

این مورد شامل شاخص E-A-T در صفحه می شود .

برای تمامی انواع صفحات ساخت محتوای اصلی با کیفیت حداقل مقدار قابل توجهی از یکی از موارد زیر را نیاز دارد :

زمان - تلاش - تخصص - مهارت

به طور مشخص شما امتیاز بالا ترین کیفیت ممکن را در سئو می خواهید .

اما با توجه به آموزش های گوگل دست یابی به این مورد نیاز به کار های زیادی دارد که باید انجام شود .

گوگل می خواهد با توجه به تلاشی که برای سئو ی سایت خود انجام می دهید به شما رتبه دهد .

در این راه جذاب بودن سایت شما در یک بازدید نیز حائز اهمیت است .

  1. کیفیت بالا یا بالا ترین کیفیت محتوای اصلی سئو با تخصص نشان داده شده و مهارت
  2. سطح بسیار بالا در تخصص ، اعتبار و قابل اعتماد بودن در حیطه موضوع صفحه یا سایت
  3. محبوبیت بسیار خوب در حوزه موضوع صفحه یا وبسایت

حداقل برای کلمات کلیدی رقابتی که گوگل می خواهد این پیشنهادات کیفیتی را برای آن حفظ کند ، گوگل می خواهد صفحات با کیفیت را رتبه دهد .

بالا ترین رتبه سئو شاید حق صفحاتی باشد که محتوای اصلی با کیفیت بالا یا جذاب داشته باشند .

اگر محتوای اصلی شما برای سئو ضعیف است و در گرامر ، تلفظ ، طرز نوشتاری ایراد دارد یا مفید و قابل اعتماد نیست :

هر چیزی ممکن است به عنوان یک تجربه کاربری بد تشخیص داده شود .

پس شما باید انتظار دریافت رتبه پایین برای سئو را داشته باشید .

با توجه به راهنمای گوگل در سال 2017 :

اگر محتوا بدون گذاشتن وقت ، تلاش ، تخصص یا مهارت کافی تولید نشده باشد ما کیفیت آن را پایین می دانیم .

صفحاتی که محتوای اصلی کم کیفیتی دارند به خوبی به هدفشان نمی رسند .

تذکر : همه صفحاتی که محتوای کم برای سئو دارند به طور خودکار جزو طبقه بندی کم کیفیت شناخته نمی شوند .

اگر شما بتوانید کاربر را با محتوای کم و کوتاه جذب کنید مشکلی وجود ندارد .

اما به نظر ما قطعا کسی که بتواند از شما صفحه بهتری برای سئو درست کند مستعد جذب کاربر خواهد بود .

انتظارات گوگل از یک برند بزرگ قطعا بیشتر از یک برند کوچک است .

اما این مورد به این معنی نیست که شما نیاز نیست استاندارد های کیفیت را که قبلا به آن اشاره کردیم نادیده بگیرید .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-seven/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و هشت )

شش عنصر در طراحی سایت ضعیف و بهبود آن ( قسمت سوم )

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و هفت )

کیفیت ,محتوای ,گوگل ,سئو ,، ,رتبه ,محتوای اصلی ,بالا ترین ,برای سئو ,این مورد ,توجه به

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه گوشی های چینی عطربین مرجع عطر ادکلن ایران حمل و نقل ایرانی ثبت شرکت تمدن | ثبت برند در کرج اخبار پزشکی تارنمای شخصی احسان خانه آباد وبلاگ قاصدک 24 پاناسونیک افزایش فالوور ارزان دانلود فیلم و سریال جدید و رایگان | نی نی فیلم