نوار کیفیت - همیشه در حال افزایش - همیشه وابسته

سایت شما چقدر متناسب با علایق کاربر و محبوب است ؟

  • محبوبیت مثبت زیاد می تواند محتوای سئو ی شما را از کیفیت متوسط به کیفیت بالا برساند .
  • برای گوگل  آنقدر ها هم مهم نیست که ظاهر سایت چیست و به طور واضح به امتیاز دهندگان دستور می دهد که بر اساس ظاهر صفحه به سایت ها رای ندهند .
  • برای هر سایتی باید راه مشخصی برای برقراری ارتباط با مدیریت باشد تا رتبه بندی بالایی در سئو بگیرد .
  • مهم جلوه دادن تبلیغات در سایت کار مناسبی نیست .
    • گوگل به طور شفاف مشخص پیشنهاد می دهد که امتیاز پایینی به این صفحات داده شود .
    • گوگل از شما می خواهد که در درجه اول سایت خود را برای یک تجربه جذاب بهینه کنید و نرخ تبدیل را اولویت دوم قرار دهید .
    • بهینه سازان نرخ تبدیل باید این مورد را در نظر داشته باشند . ما هم همین طور ! درسته ؟
  • خبر خوب برای طراحان سایت ، مدیران محتوا و سئو کاران !
    • گوگل به طور واضح می گوید :
      • اگر وبسایت این حس را دهد که به طور کافی به روز نمی شود و برای هدفش نگهداری نمی شود ، احتمالا امتیاز پایین در انتظار آن خواهد بود .
    • این وبسایت باید مشکلات خود را دوباره تصحیح کند .
    • اگر بقیه کار های به درد نخور انجام دهند شما در اوج خواهید بود .
  • اگر شما قصد فریب دادن دارید ، می خواهید مخرب باشید یا صفحاتی بدون هدف ارائه دهید تا از طریق ترافیک رایگان سئو درآمد زایی کنید ، گوگل با شما رفتاری دوستانه نخواهد داشت .
  • دامنه هایی که whois مرتبط دارند می توانند امتیاز پایینی برای کیفیت بگیرد .
    • مراقب باشید که چگونه مردم را به سایت های خود هدایت کنید .
  • پر کردن صفحه از کلمه کلیدی مورد نظر توصیه نمی شود .
    • حتی اگر از مرحله الگوریتم ها نیز گذشته باشید .
  • امتیاز دهندگان کیفیت به دنبال محتوای سئو یی هستند که با کم ترین تغییر کپی شده است .
    • استفاده از اعتبار منبع اصلی راه مناسبی برای سئو نیست .
    • گوگل به این گونه صفحات امتیاز پایینی در کیفیت می دهد .
  • گوگل چگونه می تواند به یک صفحه که آن را بلاک کرده است اعتماد کند ؟
    • چگونه گوگل باید به صفحه ای اطمینان کند که از خواندن عناصر آن محروم شده است ؟
    • خیلی مراقب باشید که گوگل را از خواندن دایرکتوری های مهم محروم نکنید .
    • فایل robots.txt را دوباه بررسی کنید .
      • ببینید چه صفحاتی را بلاک کرده اید و دلیل آن را هم پیدا کنید .

در قسمت بعدی از آموزش سئو به رتبه بندی ها می پردازیم .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-four/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و هشت )

شش عنصر در طراحی سایت ضعیف و بهبود آن ( قسمت سوم )

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و هفت )

گوگل ,سایت ,کیفیت ,امتیاز ,سئو ,طور ,به طور ,دهد که ,امتیاز پایینی ,می دهد ,گوگل به

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تفریح و سرگمی با ما قاصدک 24 سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما وبلاگ شخصی درسا کلانتری درانتظار اتفاقات خوب مجله ای برای شبکه های اجتماعی سالم زیبا مزگت موبایل نارتجی وبلاگ معماری، شهرسازی و هنر دانشگاه پیام نور ارومیه دنیای ابتدایی